EBBA

Idag har vi (jag och klassen) varit iväg på Sveriges radio på studiebesök. Var kul och rätt intressant att gå runt och titta och lyssna på guiden. Börjar gilla radio alltmer faktiskt så det var ju nice att det var dit vi åkte :D
Väl hemma hade jag ont i huvudet och var supertrött... la mig och halvsov/tittade på 21. Den är fan bra asså!

Nyss blev pappas gitarr klar. Han har byggt en elgitarr och har hållt på med det ganska så länge nu, så kul att den äntligen är färdig :) Ebba Röd heter den, eftersom den är röd ^^ haha.
En gammal bild som jag redan har postat i gamla bloggen. Men det här är ju en ny blogg, så det är ju faktiskt okej!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; nej men uuusch!:( så får det ju inte vara ju! då kommer de ju vara jättesvårt och hitta ett sommarjobb:(

hoppas verkligen att jag kan göra bra ifrån mig när jag ska iväg så ja får fortsätta!

2010-04-23 @ 15:40:21
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: emma

åå va kul att se din nya blogg! gillar den :]

2010-04-24 @ 20:02:39
URL: http://sunrise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0