FREAK

This young girl, she's a freak, she's out clubbin' every night of the weekend!


Idag mådde jag skitilla på morgonen. Det sög. Jävla p-piller... -.-
I vilket fall bet ja ihop och åkte till skolan. Sände radio med Tess vilket var kul. Var programledare idag - imorgon sänder jag med Felicia och då är jag självkörare.

Tess och jag hittade skönaste låten som man inte hört på eeevigheter och vår/sommar-känslorna började bubbla i magen och jag blev glaaad!




Efter skolan sprang jag ner och trök ner bäver-tröjorna som vi tryckte igår, i ryggsäcken. Drog hem. Sov en kortis, sen drog jag och mamma in till stan (nu igen... är där hela tiden känns det som). Fixade en sak med studentklänningen, letade en kavaj. Köpte/fick e annan kavaj. Sen drog vi hem. Har hunnit stryka tröjorna och ska nog sova typ nu... börjar bli trött :)

Åh, på tal om studentklänningen!!! Fattar inte varför folk verkligen måste tjaaata om att jag är smal! När jag provade en klänning idag (samma som jag köpte fast va tvungen att byta de för det var nå knäppt med den vi fick), så upprepade hon som jobbade där att "ja, det blir lätt så med tyget om nån lite större och kraftigare har provat den innan. Sen när nån som du som är smal... väldigt smal, så blir tyget lätt så". Hela tiden "väldigt väldigt smal". Jaaaa, jag är smal, men inte såååååå smal!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska fan börja jobba i en klädaffär och säga att alla är feta, då får vi se hur kul de tycker att det är! moaha.

2010-04-28 @ 08:15:22
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0