PRAKTIKEN


Sitter uppe på redaktionen just nu. Gick jättebra att sända radio. Jag var den som skötte datorn och jinglarna och sånt, och programledare medan Felicia var självkörare. Fungerade jättebra så vi ska sända igen tillsammans den 27e, fast då ska vi byta roller :) Redan nästa Onsdag ska jag dock sända tillsammans med Tess och då är jag programledare igen.

Har ganska tråkigt... vart helt blixttrött för ett tag sen och tappade till och med mobilen när jag satt och smsade, haha! Har skrivit klart min recension om Solsidan, väntar på att Agneta ska prata klart i telefon så hon kan läsa igenom den. Förhoppningsvis är det bra nog så att jag kan åka hem. Ska lägga mig och titta på sista avsnittet av Solsidan på Tv4PLAY eftersom jag missade det när jag var magsjuk i Idre :(

Så himla skönt med fredag för övrigt!! Hade hoppats på att få åka in till stan och prova lite grejer, men ingen kunde följa med så jag antar att det får bli imorrn (om jag och mamma nu åker in)... Surt :/ Menmen!

En skön låt från melodifestivalen. Tycker det är sån skön takt i den. Den är liksom... chill. Cool. Ah... ni fattar nog.


Kommentarer
Postat av: sandra

sv; ja men eller hur? men du får helt enkelt vänta till nästa år då kanske?:D bättre sent än aldrig ju!



haha ja! jag kikade igenom hela säsongen igår ja, haha! så jäkla roligt är det! älskar verkligen det!



jaha okejokej, men då är jag med! men de lät ju riktigt kul ju! fast, hur många är det som hör det? äre typ en skolradio eller nått?:)

2010-04-16 @ 14:45:55
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0