SOLA


Hihi, är som sagt "ledig" idag. Eller har "eget arbete" på båda fotolektionerna. Gick upp halv 1 och satte mig vid datorn. Pratade med Malinen och hon skulle sola... så jag kände värsta pressen och gjorde samma sak :D Fast just nu är det skuggigt och kallt. Dumma moln!

Satte mig innanför dörren en stund (har på dvdn på radio så jag ska höra ut... åh, vår/sommar-känsla <33) och när jag satt inne så kom en låt som jag verkligen har kommit att älska på senaste tiden. Här är den!



En sjävklarhet på flaket tycker jag ;)

Nej, nu ska jag ut i solen igen (som äntligen tittat fram bakom jätte-super-stora-dumma-molnet!)

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Så lite så! :)



Jo, jag tror att det är det. Men om det nu är så att det är olagligt att leta fram IP-adresser/att det inte längre går att leta fram Ip-adressens ägare så går det ju ändå inte att anmäla. :/ Om det nu är olagligt så borde de ju haft kvar så att man kan kolla upp IP-adresser menar jag, så att man kan anmäla.



Ja, de har då inte särskilt mycket innanför pannbenet iallafall.

Jag tog inte åt mig av den, men jag blir grymt irriterad på sånt där. Det finns ju dem som skulle bli helt knäckta av en sådan kommentar.

2010-04-19 @ 15:05:17
URL: http://malyn.se
Postat av: Malin

SV: Jo, jag vet. :/ Det borde du inte ha dock, för du har ingen anledning till det! Söt tjej med fin kropp ju!

2010-04-19 @ 15:37:55
URL: http://malyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0