A LITTLE PRINCESS


Har bangat på fyra kul saker ikväll... men jag är verkligen helt galet trött.
Kunde inte sova på hela natten för att jag hostade så mycket, nu igen, så har sovit i princip hela dagen. Visst känner jag mig helt galet tråkig, men så är det ibland.

Ska sätta igång en film nu hade jag tänkt, men den enda filmen jag vill se är borta/ligger uppe på vinden. Så jag bestälde den på dvd istället :D Mwaha!

Som rubriken avslöjar så heter filmen Den lilla prinsessan. Den handlar om en flicka som heter Sara (hihi), som bor på en skola. Hennes pappa är ute i krig och en massa sorgliga saker händer, men hennes drömmar och fantasier håller henne uppe, och sedan börjar en massa magiska saker hända på skolan. Låter kanske jättefjolligt men den är verkligen såå fin! Man inser att det är viktigt att ha drömmar och att våga fantisera ibland.







Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅH DEN ÄR SÅ HIMLA FIN!

2010-06-06 @ 16:19:43
URL: http://meandmusic.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: tack ska du ha :D

2010-06-06 @ 22:46:18
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0