GÄNGBANG


Igår efter att jag hade varit och tatuerat mig, så gick jag och syster för det först och kirrade 17årspresent till kusinen som fyller år snart :) Efter det drog jag till Tebban och träffade Malinhesten!

Vi gick runt i typ alla affärer och Malin köpte till slut en LILA mössa....
faktiskt! Sedan blev det ju såklart kulglass, hihi! Jag hittade nutellaglaaaass som jag har längtat/letat efter sen vi var i Italien i somras (där fanns det nutella i allt, överallt!!)


Efter att vi hade hängt i tc så drog vi hem var och en för sig. Jag var heeelt slut och la mig och halvsvullade och tittade på film. Dock bestämdes det att vi skulle ha määähns-häng (jag, Tove och Malin = määähnsen), hemma hos Malin, så det var bara att packa ihop massa grejor, springa ner till Ica, möta Tossen och handla svull!
Efter att ha åkt tåg och vandrat i ca 40 min kom vi äntligen hem till Malin. En liten stund efter kom även Gusti! :)

Vi satt och pratade, facerape-ade och glodde film. Mycket trevligt tycker jag :) Vid 3 nångång cyklade Gusti hem och jag och Tove vandrade ner i källaren och lekte källarbarn, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0