HOS MALIN NU IGEN

Nihihihi, sitter i Nosevillage hemma hos Malin (ja, jag har "sovit" här nu igen ;P haha)
Cash bodde i feeeta huset som man blev en aaaaning avis på!! Nybygd, stort och ljust - lovely!

Vi (det vill säga jag, Malin Gusti och Cash själv såklart!) tittade på filmen I love you Philip Morris,
som var mycket bättre än vad jag väntat mig! Sedan hann vi även småtitta lite på Grind, innan det var dags för mig, Malin och Gusti att dra hem igen. Gusti orkade inte gå hem, och jag sket i att ta bussen hem i rätt tid, så vi skulle leka källarbarn hos Malin. Dock kom vi aldrig ner i källaren, utan istället har vi hållt oss vakna :P Till en början gosade jag ner mig i Malins säng och lyssnade på Gusti och Malin närdom disskuterade olika filmer och grejer vid datorn, sen vart det ombytta roller, och här har jag nu suttit (vid datorn) i mer än en timme. Samtidigt ligger dom andra i sängen och twittrar och grejer, fast nu snusar dom båda ikapp - hihi :)

Nej, nu är klockan halv 6... ska tvätta och smörja tatueringen och sen är det dags att knata till bussen och ta sig hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0