LATMASKEN

Dessvärre är jag alldeles för lat för att kirra bilder och färgglada rubriker, MEN jag uppdaterar åtminstone :D

Idag fick jag en glad överraskning på jobbet, Tessuw kom ingåendes i affären :D Iiiih, har inte träffat korwen sen studenten ju!! Var jättekul att hinna småprata lite. Hann gå med henne en liten kortis i solen vid vattnet också, mysigt :)

En annan kul sak som hände på jobbet idag var att två japaner handlade inne i affären, och när jag tog betalt utan kvinnan så höll mannen upp en kamera och frågade om det var "okey, picture?" haha, såklart sa jag att det var okej, turister måste ju få fota! :) Så jag blev fotad av en japan xD Ännu sötare var att när betalningen va klar så sa jag "have a nice day!" som jag säger till alla kunder (fast på svensk till svenska såklart, haha) så blev dom jätteglada och typ bokade ^^ Så söta!

Nu är jag ledig ända till på fredag! Schönt :) Den lediga veckan börjar med ett poolparty imorrn för att fira ett födelsedagsbarn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0