ÖNSKELISTA

Bara någon vecka kvar tills jag blir ett år äldre. Felle gav förslag om att jag skulle lägga ut min önskelista här i bloggen så folk kunde kika lite. Här är den (tog med allt, trotts att jag inte riktigt tror att jag kommer få körlektioner betalade av kompisar, haha ;) och lite så...)

* Britney Spears Fantasy parfym
* En resa
* Pengar
* Dödskallering (silvrig) från Glitter( Glimmer?) i Täby (ligger i en skål framme på disken)
* Schampoo + UVskydd till håret från frisersalong
* Roxy/Quiksilverryggsäck, Röd med vita stora blommor (pappa vet. den jag funderade på till gurra)
* Presentkort på Hollywood
* Pastry Glam Pie Summer fruits (skor, storlek 39)
* Upp till bevis (spel) Andra kul spel är också nice!!
* Presentkort på örhängen på något ställe (typ på Accessorize, Glitter eller liknande)
* Filmer
* Körtkortsgrejer (körlektioner, teoriprov, halkkörning osv)
* Roliga nagellack i tuffa färger (typ glada neonfärger, inte rosa dock... corall (lite mer orange än rosa) är dock okej!)
* Grönt färgspräckligt linne på Gina tricot (Felle vet!) storlek... typ medium kanske? EHE
* Blå LA-trucker-keps på Carlings (Tove och Malin vet)

Kommer inte riktigt på något mer än så :S Önskar mig faktiskt inga kameragrejor... är rätt nöjd på den fronten atm.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; ååh jasså? när jag har råd att köpa den kommer den inte ens finnas kvar längre!:( så jävla jobbigt att inte ha pengar på sommaren!! blä!

2010-06-29 @ 12:40:45
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0