POOLKALAS

Idag var det upp i hyffsad tid, ner till tåget, på tåget och in till TC med Tossen och Felle. Köpa födelsedagspresent och sedan vidare till Cash SOM FYLLER ÅR IDAAAAG :D:D:D:D Grattis till henne liksom!
Väl där var vi (gänget hade nu utökats till fyra pers, Robin hookade liksom!) helt döda eftersom vi virrade bort oss lite i värmen xD Så direkt när vi kom fram var det på med badkläder och kasta sig ner i en 26 grader varm pool! Hur härligt som helst och helt perfekt temp om ni passar mig :D

Hängde och solade, lyssnade på musik, åt och umgicks med folk som var där och firade Cash. Supermysigt och tiden flög iväg :O Efter en supergod kladdkaka (mwihihihi) var det dags att ta sig hem igen.

Direkt när jag kom hem säger syrran att det blir hyrd film nere hos Farmor, så det var bara på med skorna igen och traska ner till henne. Synd att filmen typ var dålig fast den hade fått skitbra betyg av typ allt och alla :S

Nu sitter jag här. Ska upp klockan 7 imorgon... kul.
Får la hoppas att nått bra händer under resten av dagen så den tidiga morgonen kompenseras liksom.

"Jättesammanhängande", "välskrivet" och "roligt" inlägg... men ack så informativt!

Vet inte när jag kommer igång med fotande och så igen... det kommer väl när det kommer liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0