SOMMARHÄNG

Har precis redigerat tre bilder från idag.
Som man kanske förstår av rubriken så har dagen spenderats med Malin (fast där vart det visst Mallin såg jag nu...) (och Sofia och Pelle stundvis) på en filt på Malins gräsmatta. Har varit galet härligt väder, sol och värme hela dagen! Sen var vi faktiskt nyttiga och åt gul vattenmelon som var skiiitgod! Dessvärre var jordgubbarna dåliga, så vi köpte kakor och läsk också (så att vi inte var helt nyttiga skyller vi på jordgubbarna, att dom inte var fräscha liksom!).
Efter en sjukt härlig dag var det dags att dra till TC för att hitta lite studentpresenter till Sophia och Malin (inte min syster eller Malin på bilderna - utan en annan Malin, haha!) som tog studenten idag! :)

När jag skulle hem från Malin (hon på bilderna, ja), så höll jag på att säga "Ses på Måndag", och tänkte att vi ju ses i skolan "efter helgen" men nejnejnej, så fel jag hade. Skolan är ju slut!!! Helt sjukt alltså...
Nu blire film med familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0