THE REAL WORLD


Har som sagt jobbat idag. Upp och ta tåget 5 i 10 imorse. Skönt nog börjar jag inte alltför tidigt och slutar inte heller alltför sent :) Idag var det dock rätt så lite folk i butiken, men det berodde ju säkert delvis på att det var det stora bröllopet idag.

Imorgon börjar jag jobba klockan 12, så borde kanske gå och lägga mig nu istället för att sitta här. Har varit ensam hemma hela kvällen. Så har bara legat i soffan och glott på filmer som varit på tv. Kul att se Liar liar med Jim Carry igen :) Den är söt! Nu kom syster nyss hem, så antar att jag faktiskt ska lägga mig snart så jag kommer upp imorgon bitti.

Lite småtråkig uppdatering men jaa.... alltid något liksom :) Ska titta lite mer på "The real world" på MTV nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0