FOTOSTUDIO

Idag fotade jag som sagt min syster och hennes kompis Jessie, i skolans fotostudio. Vi i Foto C har ju startat en "fotostudio" där vi tar emot kunder. Mina kunder var alltså Malin och Jessie. Skulle ha fotat dom på morgonen, men efter mycket om och men fick vi vänta till klockan två. Fram tills dess satt vi på baksidan och solade, så vi gnällde ju knappast ;)
Väl där gick det först skiiiitdåligt. Kände att hela alltet skulle bli pannkaka, och trotts kompis-Malins hjälp ville inte ljuset bli som jag ville över huvud taget. Men tillslut blev det riktigt bra, och både dom och jag är nöjda med reslutatet so far :) Ska bara redigera alla bilder nu, haha. Har redigerat tre eller fyra än så länge ;P
Här är en av bilderna som jag tog på min syster. Är supernöjd med bilden, tyckte ljuset och hon vart skiitbra! :)



Kommentarer
Postat av: sandra

vilken fin bild!:D

2010-05-17 @ 22:34:11
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: Anonym

jette piin bild! :D

hoppas du lägger upp fler i bloggen parisen!

2010-05-17 @ 22:55:32
Postat av: sandra

snyggt ju!

2010-05-18 @ 20:40:57
URL: http://cashman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0