NOT GOOD


Känns som om det alltid slutar med den här... hudfärgade färgen när jag inte vet vilken jag ska välja?

Fortfarande ganska inaktiv här på bloggen. Håller på att defragmentera datorerna, stationära håller på just nu. Har dessutom rensat ut massa skit och lagt in på hårddisken. Dessutom har garderoben också rensat. Skönt att bli av med massa skit som bara ligger och tar plats!

Idag hade jag i alla fall foto som jag har varje Måndag. Till min glädje vart det bara halvdag då man fick jobba fritt på foto b, så kunde dra hem tidigt.

På foto-c lektionen var det en föreläsare där. Trodde det skulle bli skitsegt men var faktiskt intressant. Han tog bilder som jag blev både imponerad och inspirerad av! Sedan fick vi en snabbuppgift av honom och läraren Susanne. Vi skulle ta ett självporträtt på vår älsklingsplats i skolan. Efter skulle vi få lära oss att redigera i RAWformat, vilket jag med glädje lärde mig!! Så dagen vart riktigt bra in the end faktiskt!

Såhär blev min bild. Filmkunskap kommer nog vara det bästa ämnet jag har haft, därför valde jag att ta min bild i Bio Selini (ett klassrum där man mest hänger på olika filmlektioner). Blev nöjd och fick beröm för den. Nice!


Gjorde den även i svartvitt...


Dessvärre var jag tvungen att ha högsta ISO, 1600 (dessutom på en av skolans kameror, en D40x)... så lite brusig blev den dessvärre :/

Trotts att dagen har varit bra, har den inte varit toppen. Gick hem för att fota en bild till min foto c portfolio, men blev inte nöjd med en enda av bilderna, så dom raderade jag på en gång. Gaaah, är så stressad över den portfolion!

Well well... jag får försöka igen, med något nytt, imorrn!

Kommentarer
Postat av: toveää

Cooowl brud :D

2010-05-10 @ 22:54:16
Postat av: sandra

cooolt!:D

hade också vela göra såna där roliga saker i skolan ja!:D haha

2010-05-10 @ 23:49:38
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0