STACKARS MIG

Barnen i Afrika tycker typ synd om mig just nu :(
(okej, jag gillar inte att skämta om sånt där egentligen. Men jag är verkligen helt bedrövlig här hemma)

Halsen har inte blivit ett dugg bättre. Gör ont i svider varje gång jag sväljer, öronen gör fortfarande ont och hela tungan är full av blåsor längs kanterna... dessutom har en bekväm huvudvärk lagt sig också. Precis som vanligt kommer allt detta smygandes lagom till ledighet. TACK! :@

Varför är det så synd om mig då? Jag kan ju passa på och vila och ta det lugnt dessa lediga dagar?
Skulle inte tro det va... ska upp tidigare än vanligt imorgon! Klockan SJU ska jag gå upp!!!! För att ta en buss som går tio i åtta. Och vad ska jag göra då? Jo, sja ska filma kossor!!!!! FAN VA KUL!!!!!!!

Usch, blir så sur. Kan man inte bara få vara frisk när det behövs?





Se bara hur synd det är om mig!! HUR JAG LIIIDER!!!

Malins bild från mösspåtagningen! (även hon som har redigerat bilden också, förtom den fina tankebubblan - de har jag gjort. Sooooo saruus-style!!!)

Kommentarer
Postat av: toveää

hahaha, bilden passade verkligen perfekt ^^

hoppas det blir lite bättre tills imorgon alla fall :) och lycka till med filmningen!

2010-05-13 @ 00:26:11
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: sa

haha! man får tycka synd om sig själv ibland!:D

2010-05-13 @ 03:02:48
Postat av: sandra

haha, jag skrev den kommentaren!^^ innan alltså.

2010-05-13 @ 03:03:09
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0