WOOPAAH!


Idag drog jag till skolan vid 10 nångång. var där vid halv 11. Skrev två foto-utvärderingar (en för foto b och en för foto c). Sen fick jag tillbaka min portfolio och la in några bilder på skolans hemsida (vilket foto c skulle göra). Efter det var det dags för betygssamtal.

Fick MVG i båda kurserna vilket jag redan visste att jag fått :)

Fick positiv feedback och log med hela ansiktet under samtalet :)
Har dessutom blivit nominerad till pris i fotografisk bild b, fast jag tror inte att jag kommer vinna något pris i år. Men det är i alla fall kul att vara nominerad :D Då har man ju varit tillräckligt bra för att KUNNA vinna priset liksom :)

Var klar i skolan efter en trekvart eller nått. Tog tåget hem. Påvägen hem från tåget ringde mamma. Klipptid klockan halv 5 idag. Iiiiyeeeesss!!

Ska nog kolla lite på the hills nu, sen sätta mig ute och sola, man måste ju passa på när det är sol liksom :) Blir nog att fortsätta kolla The Hills... nån sorts marathon på mtv, och det kan man ju inte missa!! ^^

Kommentarer
Postat av: toveää

sv: jaaa <3 (massa lärare jag ska gifta mig med!)

2010-06-01 @ 09:02:53
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0