FEMTI ÖRE

Gick upp och åkte hem från Maddie klockan halv 7 imorse. Har sovit och degat på soffan, men hela gårdagen och kvällen var lyckad så jag är inte bitter! Syrran och jag drog runt 7 ner till Ica och skulle köpa jordgubbar, men dom var slut så det vart naturgodis, läsk och en glass istället. Väl hemma hyrde vi en film gratis via internet (nått syrran hade fått i nån tidning). Jag, Malin och mamma valde att se Fame. Den var bra :)
Juste, angående rubriken. Idag när jag var ute och gick hittade jag en femtioöring. Kom att tänka på en sak som jag tyckte var lite fin, som mamma berättade för ett tag sen. När hon va mindre och berättade för sin pappa (min morfar) att hon hade hittat en krona eller så, svarade han alltid att det var början på en miljon. Och när jag gick vidare och tänkte på detta kom jag på att det faktiskt är väldigt sant. Allting har ju en början right?

Nu ska jag ut med hunden. Är "ledig" imorgon vilket är suuuperskönt! Ska ladda upp inför studentskivan som jag ska iväg på på kvällen. Skriver om min härliga Lördag (och har förhoppnignsvis fått tag på lite bilder då!) imorgon.

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh. den där tishan du har på dig i inlägget under vill jag också ha!!:O

2010-04-19 @ 13:44:02
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: Malin

Naw, vilken söt blogg! :D Pastelliga färger och allt! =D

2010-04-19 @ 14:09:49
URL: http://malyn.se
Postat av: toveää

sv: hahah nej det gör du inte :P du är glad (och den var betydligt värre när alla hade röda ögon xP)

2010-04-19 @ 14:16:22
Postat av: sandra

sv; ååh.. vad kosta den?:D jag har också vela ha den hur länge som helst!

2010-04-19 @ 14:36:25
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0