GOOD GIRL


Shit vad jag har börjat samla vuxenpoäng på senaste! Känns grymt bra :D
Idag sände jag radio med Felicia. Haha, var rätt flamsiga men det var kul och vi gjorde bara ETT FEL VAR, haha! Men man lär ju av sina misstag ;)

Efter sändningen drog jag till TC för att snacka med nån telefongubbe om mitt abonnemang, måste fan byta... sedan gick jag och systern min runt och uträttade lite ärenden. Slutade med en lunch på donken (hihi, dela på en chokladmuffins är niiice). Väl tillbaka på redaktionen var det inget två-möte så jag kunde dra hem. Håller fortfaranade på att försöka kolla upp vad jag ska göra reportage om, men det går segt. Får springa ut och göra en enkät eller nått imorgon så jag bidrar i alla fall. Vill ju ha bra betyg!

Nu på kvällen har jag lagt middag till mig själv (tänker inte erkänna att jag var tvungen att googla på hur man kokar ris...). Lärde mig att koka broccoli och ris... och steka korn. Duktigt värre - varje dag lär man sig något nytt!

När jag ätit och tittat på Top model sprang jag ner till centrum. Handlade lite åt mamma och hämtade ut lite cash. Nu sitter jag här, ska försöka få titta på Svenska Hollywoodfruar som jag spelade in här om dagen - får se hur det går med den saken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0