HOME

Haha eeeeh... azzzåååå... jag och Malin brukar liksom hälsa på vandra på det här sättet (se åvan)

Sitter hemma nu. Kollar på Sveriges fulaste hem och väntar på att House (<333) (det var inge House... blir Lyxfällan istället) ska börja. Efter det ska jag duscha och fixa naglarna, köpte två nya fräsiga nagellack idag så något av dom ska provas :)

Imorgon ska jag och Felicia sända radio. Ska bli kul, men är lite nervös över att jag ska hosta eftersom det är jag som är programledare :S Menmen, det ska nog gå bra!

Måste lägga in en tråkig bloglovin-kod-grej så jag kan "ta över bloggen" på bloglovin. Har suttit och strulat med det nu ett tag och äntligen börjar det arta sig!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; hmm.. du kanske inte har nån inspiration till de för tillfället?:O då vill man ju bara lägga den åt sidan egentligen!xD

2010-04-15 @ 22:25:48
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0