LIARLIAR


... PANTS ON FIRE!

Jag ljög för er! Två gånger dessutom :O Shame on me... För det första gick jag inte ut och satte mig i solen igen efter förra inlägget. Det var för kallt och molnigt så jag gick ut på en promenad istället. Jag älskar verkligen att bara vara ute och gå omkring och lyssna på musik. Så skönt och avslappnande!

När jag var ute och gick hände två dåliga saker. En av dom var dessutom riktigt sjuk!
1 - jag gick på en trottoar och mot mig kom en man i typ 30-årsåldern. Jag hade inte sett att han hade sett mig utan gick och kollade på honom och väntade på att han skulle titta upp, se mig och gå och sidan (hade ingen av oss vejt så hade vi gått in i varandra). Han hade tydligen redan sett mig och tyckte att jag skulle veja, men det gjorde jag inte. Precis innan vi möter varandra spärrar han upp ögonen, gör nån kontsig min och säger "hur ska du ha det!?". Jag gick bara åt sidan och gick vidare. Fattar inte varför folk ska vara så jävla sura och bittra hela tiden. Folk som han förstöra bara andra människor bra dagar. Idiot! Istället för att bara skratta åt det och säga "hoppsan!". Dumma människa...

2 - Jag satt som sagt ute och solade ett tag nu på eftermiddagen. När jag var ute och gick kom det små droppar, men framför mig typ några meter fram var det sol. Tänkte att det bara regnade yttepytte. Tänk för att det började SNÖA! Bara några få små snöflingor, men ändå! Och snömolnet förföljde mig verkligen!!! Helt sjukt.

Det andra jag ljög om var att jag skulle skriva om min Lördag och lägga upp bilder idag. Dessvärre blir detta inte av. Har dels inte tid eller ork att skriva om hela dagen och Robin är inte inne på msn så kan inte få några bilder :/

Men det inlägget kommer, i swear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0