MAGONT

Skit också. Åt så mycket chokladdoppade jordgubbar att jag nu sitter här med magont. Rätt åt mig nästan! Men fyyy vad gott det var ;) Klart värt det.
Borde gå och sova nu faktiskt, har suttit här och häckat alltför länge nu. Imorrn ska jag ju som sagt upp och in till stan med kusinen (som är snääääll och åker med mig!!). Kan ju inte sova alltför länge då ju ;) Dessvärre sov jag från dess att jag kom hem (halv 4 ungefär) tills middagen... får se hur bra det går att somna! :/ Men jag vart verkligen suuupertrött helt plötsligt, så när jag kom hem orkade jag inte ens äta mellis eller gå ut med hunden (som tur var gjorde snälla mamma det!), jag barala mig på soffan och slocknade totalt.
Men som sagt, nu ska jag sova. En bild på mig och kusinen får ni också :) Från underbaraste Visby i somras, our second home <3



Love you no matter what, hoppas du vet det! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Paint <3 Hahah men gårdagens smink är ju så jävla nice!

2010-04-18 @ 15:43:41
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: Blixteeeen!

naaaaw, vad söt du är! :') love you tooo kusineeen! <3

2010-04-22 @ 00:02:56
URL: http://bflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0