ÖVNINGSKÖRA

Idag har jag varit fett duktig hela dagen! Började med en duktig frukost, sen gick jag ut med hunden. Kom hem och kollade om vi hade vad som behövdes till en kladdkaka (oväntat va?), det hade vi icke så jag gick ner till centrum och handlade, MED EGNA PENGAR!!! Sen gick jag hem och bakade. Efter det satt jag några timmar och njööööt i den underbara solen med syrran och Jessie. Läste tidningar, kollade på när dom gav sig själva manikyr och pedikyr och sen.... ojojojoj, jag slog nog duktighetsrekord! Jag, som har telefonskräck, ringde och kollade om sommarjobb!!!!


Där trodde ni att det duktiga tog slut va? NEJ, det gjorde det inte! Jag ringde (!!!!) och beställde pizza till mig och pappa, sen övningskörde jag (där av den otrolig fina rubriken!). Gick riktigt bra trotts att det var första gången på jättelänge som jag körde. Är till och med nöjd själv :) Jag körde till och med in i biltvätten!

Imorgon blir det praktik, sen ska jag, Tomsie och Malin hem till Mallanbrallan och chilla och kolla film. Ska bli supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0