REDO

Im ready! Har kommit hem från stan, handlat middag och duschat. Ska bara sminka mig och packa ner lite saker så drar jag iväg på grillchill-kväll med lite klasskompisar och andra :) Skitmysigt!
Allt jag ville ha fanns i staaan :D Nåja, jag hittade inget vitt headband som jag ville ha... men ett blått :D Det vita ska jag leta vidare efter.
Såhär ser jag ut ikväll!
Headbandet är nytt för idag! Tishan också. Skankhoodien köpte jag för ett tag sen, men den gick sönder så hämtade ut en ny idag :) Brillorna köptes till studentskivan! Man ser en liten glimt av ett av de nya nagellacken också, det illgröna (som är lite gul-grönt!). Färgglad chey idag asså :D
Herregud vad jag blir snygg på bild, verkligen!! haha eller inte ;) Nej, nu hinner jag inte sitta här och blogga, är sen som vanligt :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0