TIRED

Shiiiit, nu känner jag av tröttheten som jag trodde att jag skulle känna idag under dagen.
Skivan igår var jättekul :) Är superglad att Malin följde med mig, och hallå - hur grymma var vi inte på att ha klackskor!? VI DANSADE TILL OCH MED!
När vi skulle hem går vi på kullersten (fortfarande i klackskor) genom Gamla Stan. Kommer upp på perrongen i tunnelbanan... tuben vi skulle emd skulle tydligen gåååå... 05.06!!!!! AMEN GREAT!
Tur som vi hade har jag ju en veeeldigt snel hezt till pappa som kom och hämtade oss :) <3
Dagen idag har varit schöön. Dock var jag en aning slapp på praktiken, men jag fixade ljudklipp från Solsidan, och spelade in min speakertext. Imorgon ska den klippas ihop och finfixas lite, sen är den klar att sändas :) Imorgon ska jag även sända radio med Tess. Ska vara programledare imorgon igen. Ska bli kul :) Fast jag är liiiite orolig för min röst. Har haft ont i halsen (och upp i öronen) hela kvällen nu... är lite hes dessutom :S Aja, får hoppas att jag vaknar MED röst imorrn ^^ haha!
Aja, det var allt för nu. Lilla jag ska nu hoppa in i duschen och sen äääntligen krypa ner i sängen och sova gott. Natti!


Hihi, stämningslåt som även den kommer spelas på vårt flak. I alla fall om jag, Malin och Robin får bestämma (och det får vi, HEH)!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; hahaha ja! det är fan illa men.. what can i do?:D haha

2010-04-21 @ 12:20:32
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0