TRÖTT FREDAG

Pappa har nördfredag med några kompisar. Nördfredag = dom träffas, dricker bira, lyssnar på musik (typ Ozzy Osbourne) och spelar/nördar gitarr. Rätt nice att sitta och lyssna, för gymma är dom! Ebba fick vara med och bli spelad på också, och min Tim. Han vann dessutom, blev vald till den skönaste elgitarren :) Min baby!

Har varit duktig och städat trotts jobbig huvudvärk. Sedan fick jag pengar och gick ner och handlade middag, godis, läsk och glass.... och här sitter jag med ett huvud som känns segt och illamående. Kul Fredag -.-

Menmen, ska nog kolla klart på filmen jag började kolla på... eller gå ut med hunden. Mhm, så får det bli!

Min Tim. Gamla bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0