VILL SOVA

Buhu, här sitter jag och är trött som ett as. Illa mår jag också. Får hoppas att det beror på mensen för jag tänker då fan inte gå och bli sjuk igen!

Har varit "fett aktiv" idag. Var ute och sprang med syrran (första gången efter flera månaders förkylning), vr ju lagom tungt!! Räknar med galen träningsverk alltså! Senare drog jag även ut och cyklade. Måste börja träna nu igen, kan inte gå och vänta på att bli helt frisk längre!

Kanske inte så konstigt att jag är trött eftersom jag sprungit och så (men jag sov ju till 2 idag!!?)... men tror ni jag får sova än eller? Nej skulle inte tro det va. Måste redigera bilder och göra en powerpoint med Robin och Felicia imorrn... ska ju redovisa salsabilderna imorrn :/ Seeeegt!

Aja lika bra att sätta fart på redigeringen så jag får gå och lägga mig!!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; haha nej? tänkte säga bara men de är bara o sms:a haha men du har ju inte mitt nummer! hhaa!:D



min kavaj kommer ifrån gina tricot!:D

2010-04-26 @ 16:07:17
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0