YEAH


Sitter fortfarande på praktiken, vilket kanske syns på typsnittet?

Har gjort klart krönikan och även förberett frågor till mitt reportage jag ska göra nästa vecka. What to do now?
Lär inte kunna gå hem innan tvåmötet... det lär dom inte gilla. Hum... försökte börja på min sista hemuppgift i journalistisk analys nyss, men det gick inge bra. Need help with that!

Kanske borde försöka skriva lite på min, Malins och Toves årsredovisning i projektarbete? Mjo, är ju lätt att säga men svårt att göra! Förstår knappt vad man ska skriva...

Aja sitter och lyssnar på DMX så länge. Får väl be nån om hjälpmed journalistiska sen när dom är tillbaka. Malin och Tove lär behöva redigera så kommer nog inte få så mycket gjort på årsredovisningen.
Tråkigt inlägg i know, men spicear upp den med en låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0