ÅH

Hum, när det är som det är just nu så kommer jag alltid ihåg varför Papa Roach är "mitt band".



I tear my heart open, I sew myself shut
My weakness is that I care too much
And our scars remind us that the past is real
I tear my heart open just to feel


Uschuschusch, vad depp jag blev nu ikväll, trotts att dagarna har varit bra med min "friend in crime" Tove (som man nu kan kalla henne litegrann). Inte kul nånstans... menmen sånt som händer. Ny dag imorrn liksom.
Det är nog inte riktigt heller som vissa tror, i och med låten alltså... men ah... eller ne... aja skitsamma. Ska nog gå och lägga mig nu... lyssna Papa roach och bara va... förhoppningsvis är man lite pigg på jobbet imorrn, hermf...

Svammel<3

Kommentarer
Postat av: toveääähääh

http://www.tasteofchaos.com/

hihihihih 17 november, sara kanske borde gå ;)

2010-08-03 @ 00:38:12
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0