ETT SKEPP KOMMER LASTAT...

Ett skepp kommer lastat med lite depp (typ... tyvärr)

Hatar att känna mig oviktig och betydelselös, men det är ju liksom inte ens nått som har visat på att jag är det? - ändå känns det så.
Gaah, är så trött på att gå runt och tycka illa om mig själv hela tiden. Egentligen är jag fan en riktig jävla mobbare, för jag är ju långt ifrån snäll emot mig själv. För jag är ju faktiskt också en person... så jag borde ju vara snäll mot mig själv :O Hahaha, lite lagom wierd sådär ^^ Men det är ju faktiskt så, att man aldrig skulle vara så elak eller hård mot någon annan som man är mot sig själv. Kanske något man borde ha i bakhuvudet - tveksam till om det gör någon skillnad dock.

Jag hatar mig själv
Jag hatar mig själv
Jag hatar mig själv
Jag hatar mig själv
Jag hatar mig själv
Jag hatar mig själv


Lalalala, åååh vilket nödvändigt inlägg! ^^ Det festligaste är att jag inte ens är deppig, jag är på bra humör och ändå tänker jag som jag skrev åvanför... men har jag någonsin sagt att jag är normal? :P

Juste, kom hem från Fårö imorse... har varit både bra och dåliga saker som hänt under dagarna jag har varit borta, men det vill jag inte ta upp i bloggen. Båten hem gick 03.30 från Visby... kanske är därför jag är så wierd? Lets hope so!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar dig ändå Saris även fast du tänker lite konstigt och dumt! :) <3

Snart kommer jag hem och då ska vi leka!

2010-08-08 @ 18:40:49
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: sandra

man får vara lite deppig ibland! det hör faktiskt till världen!:D (tycker jag) :D

2010-08-09 @ 12:32:47
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0