HEAD-STA





Sitter hemma hos syrran (konstigt det känns att säga så, eller egentligen inte... haha) - jag och Jessie har i alla fall hjälpt henne att flytta idag. Riktigt fin lägenhet och sen är ju syrran väääärsta inredaren så snyggt har det blivit! :)

Har varit lite meckig och fixat hennes stereo, internet och skruvat ihop en pall - känner mig som värsta typ tekniska saken ;) FAN VA BRA JAG ÄÄÄÄÄR (så nu fick jag det sagt!)

Aja, Malin och Jessie håller på att diska allt som ska in i köket och jag sitter här i soffan och degar sålänge. Kanske ska kolla lite på tv... ja, så får det bli! Eller nä... ska vara duktig lillasyster och fråga om det finns nått jag kan göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0