JOINAR TOVE

Har på senaste joinat Tossen och blivit en BWW (Busy working women), höhö ;) Därav den låga uppdateringen (som kanske inte är så där hypad i vanliga fall heller, ehe!)
I alla fall, i Fredags var det KAOS på jobbet. Jag och syrran kämpade på som djur och lyckades få ihop allt (mycket tack vare farmor!). Sedan fick vi snabba på, för vi båda skulle iväg på kvällen. Jag sprang hem, gjorde mig i ordning fort som fan, kastade ner ett par potatisbullar i stekpannan, slängde upp dom på en tallrik, på med lingonsylt DAMN IT, hinner inte innan tååååget går. Kastar ner maten i en låda och springer till tåget. Äter mosiga potatisbullar på tåget, själv... men det var det värt. Träffade Elle och Elle på tåget, hookade med Tossen och Bobbin i TC och sedan tog vi alla bussen till feeezten. Kul att träffa alla! :)

Drog hem hyfsat tidigt vilket var bra, skulle upp och jobba dagen efter igen. Efter jobbet på Lördagen drog jag med syster hem till henne. Hon, jag och Matilda hade myskväll i hennes lägenhet. Kollade film, åt middag och gick längs strandpromenaden. Mys!

Sov på soffan i lägenheten, upp på morgonen och iväg till jobbet igen. Hem efter jobbet, "titta på film" (=sova som en stock i soffan medan filmen står på).

Idag (måndag) har jag dessutom jobbat SJÄLV för första gången i butiken. Var lite stressigt och nervöst i början, men jag klarade det bra :) Efter jobbet gick jag, mamma och pappa och satte oss på tian (restaurangen bredvid butiken där jag jobbar) och åt middag. Gott och mysigt! Övningskörde hem också. Cool chey.

Imorgon ska jag stå själv igen och sen är jag leeedig! Schönt, hoppas något kul(t) händer :)

(Hehe, en "liten" update om vad som händer på dagarna i mitt liv just nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0