MAT

Jag måste börja äta mat.

Inte godis, inte glass, inte fastfood eller annat onödigt/onyttigt - MAT.

M-A-T... börjar känna i kroppen att jag måste ändra på det där...

Har faktiskt precis ätit MAT a la pappa Mikael till middag, det var gott.... meneeee... nu har jag ju varit så duktig så nu ska jag ner och köpa lite godis (NATURgodis faktiskt) till filmen på tv ikväll, ciao bellas ;)


Jag har faktiskt lärt mig att man ska äta vad man vill ha, och kom igen? VARFÖR skulle jag vilja sitta och knapra på ett torrt knäckebröd eller nått? I <3 CASHEWNÖTTER I CHOKLAD!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har ätit jättebra i sommar! :D (om man bortser från alla muffins och massa glass)

2010-08-11 @ 16:54:43
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0