VACCINERAD OCH KLAR

Imorse tog jag en skön och välbehövd sovmorgon. När jag vaknade gjorde jag typ ingenting, tog det bara lugnt och njöt som bara den av att vara ledig. Men så ringde syrran. Dags att ta vaccinspruta! Så det var bara att dra in till stan. Var rätt nervös precis innan men gjorde som jag brukade göra nu. Andas, titta bort och bit ihop. Det gör ju inte ont, ett stick och sedan spänner det lite. Nu har jag dock ont i armen och har haft det hela dagen... men det går över :)
Skönt att ha det gjort! Dock suger det ju rätt hårt att en jävla vaccinspruta ska kosta 450 spänn att ta!!
Imorgon är det begravning...

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Ja verkligen, jag är så glad! Måste nog vara för att jag har ätit som en häst den här sommaren och byggt lite muskler ^^



Hihihih Tack, jag älskar tishan!



Jaaa verkligen, massa att ta igen! :D

2010-08-20 @ 13:23:55
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0