SANDHAMN DEL.1


Ehe, jag och Toviseen drog till Sandhamn i Onsdags
eftersom jag var ledig Onsdag-Torsdag. Vi hälsade på vår määähn som bor och jobbar där nu typ... hihi. Berättar mer om själva resan sen, med bilder faktiskt (för fisheyet fick åka med på äventyr!). Nu tänkte jag bara slänga in en snabb bild från båten påväg dit!


Kom hem därifrån tidigare ikväll. Lite senare på kvällen fick jag och syrran ett ryck och drog ner till tennishallen och spelade ni typ en timme. Första gången på flera år! Superhärligt, måste bli av igen :)m (kaaanske kommer en liten video på när jag spelar, får se!)

Kommentarer
Postat av: hiihihih

COOOLA Vi ÄRRÅ!

2010-07-23 @ 01:48:31
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: tack du har oxå en väldigt fin header :)

2010-07-23 @ 17:01:24
URL: http://yoshnacool.blogg.se/
Postat av: Anonym

schteeekig brud man ser en bit av tillhöger btw. asschteekig!

2010-07-29 @ 00:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0