AT THE BUSSTOP

Hihi, imorse när vi väntade på bussen så tog jag upp lilla fishie och tog lite bilder... kanske ska döpa objektivet till Nemo?
När jag satt där var planen att jag skulle skynda mig hem, fixa lunch och sen dra iväg och träffa lite klasskompisar och chilla på nån äng och spela kubb eller brännboll, men detta blev inte av. Det roliga är att först skulle vi ha setts och spela brännboll, men vi vart för få, så vi skulle spela kubb, men ingen orkade släpa med ett kubbspel, så vi skulle bara chill tillsammans. Dagen innan det var planen Grönan, men sen vart det bytt till dagskryssning, sen parkhäng dårå. När jag var påväg hem ändrades dock planerna IGEN. Istället skulle vi ha filmkväll på kvällen, men precis som vanligt återstod frågan - var? Så nu vet jag inte om det blir något överhuvudtaget, haha! Hejaheja ;P Jaja, vi får se vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: sandra

du är välkommen hem till mig på filmkväll :D

2010-06-09 @ 17:09:24
URL: http://cashman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0