CHILL @ THE BRILL

Igårkväll hade jag så gaaaalet tråkigt. Tillslut langade kusinen frågan om jag ville komma hem till henne, och det ville jag såklart! Dessvärre var bussarna och tågen sämst som vanligt. Jag skulle inte ha vart framme förrns 00.06 -.- Som tur var sa pappa att jag kunde få skjuts dit, och ännu bättre, jag övningskörde! Ville göra det så ofta och mycket som möjligt nu i sommar så det där körkortet kommer nämre!!
Så vi typ 11 så rymde jag alltså hem till min räddare i nöden och där chillade vi - pratade, lyssnade på musik, fick ett lite halvwierd samtal och kollade lite film. Riktigt mysigt trotts att vi inte gjorde så mycket :)


Imorse var det upp i lagom tid så Brillan skulle hinna till skolan (som idag skulle börja halv 2 för hennes del), men när hon väl kom dit var det inga lektioner, haha! Stackarn :(

Kommentarer
Postat av: Blixteeeen!

hahaha ohhh i like it!!! :D

2010-06-16 @ 19:16:06
URL: http://bflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0