PASTRY + HAMMOND


Kom hem från jobbet för några timmar sen. Har jobbat hela dagen och är nu helt slut. Ont i kroppen och huvuvärk... mjo, så kan det gå när det är invigning och därav massa folk i butiken!

Mamma är just nu nere och hyr en film (ja, idag igen). Ska bli skönt att bara lägga sig tillrätt och glo på film. Vila huvudet lite... sen ska jag sova! ...kanske.

Skulle inte bangat på att åka in till stan imorgon och köpa mig ett par Pastry sneakers... behöver nya skor dessutom... och dom är ju inte lite balla!! Dessutom är det rea, men har jag några pengar? NOPE! Ovanligt...


Bilder från: thisnext.com och nitrolicious.com

Däremot "köpte" (inte betalat än) jag en nya hoodie idag. Nomnom, såg den direkt på morgonen på jobbet och nu är den min... minminmin <3 Älskar den redan. Den är inte bara snygg utan också helt galet mysig. Hehe, en herr-hoodie vart det såklart ;)




Bilder från:
nelly.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vänstra skorna! hehehe

2010-06-12 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0