PIZZATIME


Mamma och syrran är iväg på nått springgrej, eller... syrran och nåra andra ska springa och mamma och några andra ska vara med och fika... typ xD Så, det jag skulle komma fram till, detta betyder att jag och pappa är själva hemma och kommer behöva kirra middag själva. Det finns liksom en självklarthet i mitt liv (känns det som), och det är att


det är i alla fall så det känns, och jag... jag klagar inte ;) I love it!

Sååå, nu ska jag snart ner och hämta vårqa bestälda pizzor på pizzerian, och senare ikväll drar jag nog iväg och glor film med bland annat den här cheyen!


(jag känner att den här bilden passade som bäst i och med pizza/snabbmatstemat på det här inlägget!)

Hihi, bild snodd från Malinen typ :)

Kommentarer
Postat av: sandra

haha skönt inlägg ! :D väldigt passande ;)

och sån där mat brukar de bli med min papi också, om inte grillat i bästa fall :D

2010-06-09 @ 19:34:10
URL: http://cashman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0