NORRTAN

I Fredags övningskörde jag till Norrtan. Där tog pappa över bilen och jag gick runt lite för mig själv. Njöt av solen, värmen, mina älskade american apparel-strumpor och musiken i öronen. Helt underbart! Satt i socitetsparken en stund och fotade, sedan gick jag för att möta upp kusinen.
Vi satte oss på ett café ute i solen, där jag njöt av en caesarsallad (längesen!). Riktigt skönt var det! Sedan gick vi runt en stund till, jag fotade lite till min portfolio och sedan var jag nära på att köpa en uttöjning till ena örat, haha! Men det vart inte att jag gjorde det :/

Frammåt halv 5 tog vi bussen ut till landet. Invigde nybygda "holken" med onyttgiheter och filmer. Skitmysigt. Pappa får MVG för sitt bygge av holken, minst :D
Imorse skulle jag ha gått upp tidigt, tagit mig till Norrtan och sedan hem. Skulle ha gått på bio, men det vart inställt så jag och Brishan soooov och sooov.... sen såg vi en film till xD och SEN gick vi upp :D Haha! Njöt av solen, gick till Spillerillish och åt glass vid vatten. Och sen nu, har jag precis övningskört hem vilket gick bra :)
Ska redigera någon Norrtan-bild nu, sen kommer de väl upp här så håll utkik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0